10.5.2020

TERVETULOA LUKEMAAN BLOGIANI

Heipparallaa!

Melkein parin vuoden blogihiljaisuuden jälkeen tuli ajatus herätellä tätä mun blogintynkää henkiin uusin postauksin. Ennen esikoisen syntymää ja hetki sen jälkeenkin ehdin blogia kirjoittaa, mutta kiireinen lapsiarki veti pidemmän korren. Lapsiarki ei ole tietenkään hävinnyt tässä välissä mihinkään ja elokuussa meille tulee pitkään odotettua perheenlisäystä.


Blogin takana olen siis minä Anna ja olen kohta 2-vuotta täyttävän pienen pojan äiti. Lisäksi perheeseen kuuluu tietenkin rakas mieheni ja lauma eläimiä. Talonvahtina on kolmevuotias landseer/labrador-valkoinen paimenkoira-mix Onni. Kanilan puolelta löytyy muutama kääpiöluppa ja yksi risteytyskani. Kääpiöluppia olen kasvattanut muutaman vuoden harrastuksena ja kohta odottelenkin tämän vuoden ensimmäistä poikuetta syntyväksi. Kasvastustoiminta on ollut hyvin pientä esikoisen synnyttyä ja varmasti jatkuukin sellaisena toistaiseksi. Onnista ja kaneista voisinkin tehdä ihan oman postauksen myöhemmin.

Blogiin tulen kirjoittelemaan eritoten maaseudulla asumisesta, vauvan odotusajasta, lapsiarjesta, lastenvaate"hulluudesta", kirppistelyistä ja varmasti myös monesta muustakin asiasta. :-)

Tervetuloa mukaan, toivottavasti viihdyt blogini parissa! 💕

-Anna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti